28 Nisan 2017 Cuma

ben kim miyim?
ölü bir günah
hayır,gerçek bir turuncu..!
işte önümde duran yirmi iki plakalı kargo şirketi aracıyla gelen çocuğun o aylak hali.
ve demir korkuluklar arasına sıkışmış kırmızı sandalyenin tuhaf sevimliliği..
ben;
karşımda alabildiğine uzanan memleketimin o bir türlü gelmeyen septik baharı!
kim miyim ben?!
o uslanmaz inadıyla,ruhumu kendi üç yaşıma döndüren dünya tatlısı yeğenimin bitmez tükenmez masallarında yahut rüyalarında yer alan taşıtlar silsilesinin en uç güzeli,)..!(burada yazar kepçeleri kasteder..e kendine de övgüler dizer..
ve ben..;
usandım inan yalanlardan 
uslanmadım evet halen.

ha 
bunun yanı sıra
deli bir kızın turuncu düşlerini taşır bu günceler ama ayrılmaz ayrılamaz asla bir daha ne sarıya ve hatta kırmızıya!
işte tam da bu yüzden,
kim miyim ben?
turuncu diyarların ruhu da kendi gibi,
olduğu gibi,
çayı gibi,
kalemi gibi,
kitapları gibi,
dostları gibi,
kuzeni gibi,
sevdiği gibi,
sevilebildiği gibi,
yolun yarısına gelmenin vehmi gibi...
bir kuş kanadında gezinen sinsi bir yara gibi!
işte tam da böyle bir ben,)
başka türlü bir şey benim umduğum..
benden öte bir BEN!


19.04.13

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Sevgili Virginia kitabını henüz okumadım ama başlık keyifli ‘’kendine ait bir oda’’..Böyle bir odada yaşayabildin mi gerçekten?ya da şöyle...